Skit också!

En mindre rolig överraskning när jag kom ut från min kära kusin igår:
 
 
:-(
 

I vägbeskrivningen från min kusin stod att jag skulle parkera utanför deras hus på parkeringen och jag såg ingen biljettautomat och letade väl inte heller, kommer man från en kommun som har avgiftsfri parkering så glömmer man lätt att kolla ordentligt om automaten inte står precis framför näsan :-O
 
Skit, så himla onödigt. Min första parkeringsbot och lär nog bli min sista. På mycket länge i alla fall.


Kommentarer
Sofia

Skiiit!! Sådana jävelskaper finns det aldrig nån buffert för!! :( kram!❤

2013-04-12 @ 12:27:35
Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Oh no! Dom där böterna ska väl betalas ganska så omgående också... kanske lika bra i och för sej...
Trevlig fredag på er!

2013-04-12 @ 12:39:33
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Men oh vad trist. Det finns ju roligare saker en parkeringsböter. Ibland tycker jag det är lite lurigt att veta vad som gäller. Vi parkerar mycket i jobbet och det har tyvärr hänt där med att vi får böter och tyvärr får vi betala dem själva, blir som en gratis arbetsdag liksom, trist som attan.

2013-04-12 @ 13:34:47
URL: http://lottizdays.blogg.se
Veronica

Det är så trist!! Skönt för dig att det var din första, jag har nog fått minst 6-7 :( inget jag är stolt över precis..

2013-04-12 @ 17:05:26
URL: http://4livliga.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0