Skovfredag

 
Jag har ett skov av min magsjukdom sen ett par dagar tillbaka och jag mår rent ut sagt skit. Trött är bara förnamnet, magen är helt uppblåst och hård och den ömmar och värker. 10-15 toabesök per dag och jag får ont så fort jag äter och mår konstant illa.
Sen är det någon timme här och var då det blir lite bättre och då får jag passa på att göra det som står på vänt.
 
Dock har det varit lite annorlunda den här gången för jag har ont högt upp i magen med, som vid magkatarr el liknande och riktigt så brukar jag inte ha. Skumt. Någon tjusig blandning kanske. Men jag äter losec för magkatarr så tycker inte att jag borde få magkatarr då.
 
Aja det lär ju visa sig vart det bär hän. I början av maj ska jag i alla fall till min magläkare på sjukhuset och prata, ta prover samt få svar på magnetröntgen av magen.
 
Nu ska måsten göras och idag kommer Wilmer hem från P :-) och Julia ska ha två tjejkompisar här som ska sova över. Får se hur jag mår framåt kvällen, är det inte bättre får det nog bli hämtmat typ pizza då jag inte lär orka stå och fixa en massa fredagsmys om jag mår såhär tyvärr.
Önskar en riktigt skön fredag!


Kommentarer
Louise

Stackare, hoppas det blir bättre snart. Tur det finns hämtmat sådana dagar då man bara inte klarar av matfixandet :-)
Krya på dej kramar!

2013-04-19 @ 12:01:08
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0