♥ 14 År ♥

För 14 år sen vid den här tiden låg jag i ett ganska rejält förlossningsarbete, låååångdragen och jobbig "mellanfas" för att sen bara säga pang på slutet. Kl 20.03 var barnmorskan inne och kände och sa att det här blir inget innan jag går hem kl 22.
 
Kl 20.14 föddes hon, min förstfödda ♥ Julia ♥ & jag mötte en kärlek som jag aldrig mött tidigare, den gränslösa, bottenlösa och villkorslösa kärleken till sitt barn. Lyckligast på jorden!
 
14 år har susat förbi i en fart som jag inte ens kan beskriva. När jag tänker på mig själv som 23-åring vs 37-åring så är ju skillnaden stor och det känns otroligt längesen men när jag tänker på Julia så känns det inte alls längesen hon kom till oss.
 
 
♥ Grattis vår fina, älskade unge på din 14-årsdag ♥
 
 
Om ett par timmar kommer hon hem efter att hon och WIlmer har varit några dagar hos sin pappa och då ska vi fira henne, paketen väntar :-)
 
 


Kommentarer
Veronica

Fina unge!<3

2013-08-10 @ 17:21:45
URL: http://4livliga.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0