Tack för supermysig kväll ♥

Var hos min bästa Veronica igår, hela kvällen spenderade jag där och var inte hemma förrän efter tolv :-O Hon hade dukat upp med massa gott! Ostar, bröd, kex, oliver, melon, creme fraiche, rom, rödlök och så hedergästen på borden:
 
 
 
Det var så gott! & så mysigt! Vi satt och mumsade i flera timmar och pratade, pratade och pratade. En perfekt kväll, tack vännen ♥
 
Men oj vad det är mörkt nu på kvällarna, körde ju visserligen inte hem förrän strax efter 23.30 igår men det var första gången på flera månader som jag behövde ha på helljusen. Gillar inte att köra i mörker, borde nog kolla synen för jag tycker mig se sämre i mörker :-O
 
Vad har ni för er idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0