Vinst

Deltar ni i alla dessa tävlingar som cirkulerar på Fb? Ni som är med där förstås :-) Jag kan inte låta bli, inte i alla men i de som intresserar mig. Trodde tills ganska nyligen att man nog inte kan vinna i dessa, visste INGEN som vunnit. Men så vann en tjej jag känner en sån där lyxig dubbelsäng från ett välkänt märke och en annan tjej jag känner vann en SPA-weekend. Så då tänkte jag folk vinner ju faktiskt :-D
 
Så igår var det min tur. Jag som ALDRIG vinner. Men så känner nog de flesta.
 
Jag var med och tävlade om plats på skaldjursbuffé på Levins Matsalar i Motala. & jag VANN :-D
 
 
Så ser den ut och tänk att få slå sig ner och äta hur mycket man vill av havets alla läckerheter. Bara vattnas i munnen på mig! SÅ jag blev så himlans glad!
 
Dock hade jag missat en grej, att det var EN plats man vann. Jag bara tog för givet att det var två platser då det nästan alltid är så. Men med merförsäljningssyfte i tävlingen så gör de givetvis såhär. Detta innebär ju att jag ska hitta någon som vill följa med och jag äter gratis medan den andra personen måste betala 379 kr som det kostar per person. För inte vill man gå ensam på en sånhär grej. & det vet de ju, därför de gör sådär.
 
Men kanske kunde de tänka att om restaurangen gör ett gott intryck på gästerna så sprider man ju gladeligen detta och rekommenderar stället så nog kunde de lottat ut två platser. Eller åtminstone haft halva priset för en medföljande person.
 
F gillar inte skaldjur annars hade det ju varit ett mysigt tillfälle för oss att få lite tid och mys bara han och jag men si det går ju inte. Han kan ju inte betala 379 kr för att äta ingenting ;-)
 
Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Har bokat två platser och så får vi väl se helt enkelt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0