Coffehouse

 
Jag dricker alltid kaffe på kvällen (& på morgonen, på fm, efter lunch, på em och på förkvällen) :-O men sista koppen brukar bli efter att de små somnat. Denna kvällskopp har dock tenderat att bli senare och senare. Jag har aldrig varit en sån som inte kan somna när jag druckit kaffe men man vet ju inte, rätt som det är kanske det slår till. Är ju inte 25 längre och det kanske kommer med åldern(?)l.
 
Gott är det i alla fall och smått helig är denna stund i all tystnad.
 
Har varit helt död idag efter undersökning, magen i uppror och jag har varit helt slut. Nu är det bättre. Var nog kaffet som gjorde det, tror ni inte det? ;-)
 
Go´natt på er när det är dags för det!


Kommentarer
Louise

Har hört talas om den sjukdomen men har inte någon i min direkta närhet som har den. Kul verkar det då inte, fast ingen sjukdom är väl "kul" så det var kanske ett konstigt ordval :-S Kan man bli helt frisk från den eller är det något du måste leva med resten av livet ?

Jag är oxå en "allt eller inget människa" och jag önskar att det fanns något som heter LAGOM i min hjärna hehe, men jag kämpar på :-) Egentligen är jag inte så fixerad vid vikten, visst, jag vill ner till ett så kallat normalt bmi men nu när jag inte är purung längre tänker jag nog mer på hälsan, att försöka äta sånt som gör mig gott och röra på mig. Eller okej då, jag vill egentligen vara smärt och superfit hehe :-P

Vi hyr huset i 2 år, ett år har vi nu bott här. Sedan ska hyresvärdens son ta över och flytta in här tyvärr. Annars hade vi nog blivit kvar här även om jag drömmer om att bo i stan. Jag är väl en stadsmänniska skulle jag tro, men landet är absolut fint men det händer för lite :-)

Hoppas du kunde somna efter den sena koppen :-)
ha en fin dag, kram!

2013-02-14 @ 08:20:21
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0