Rangordning

Jag har nog för mycket dötid idag eller rättare sagt jag försöker komma undan den städning som väntar och väntar på mig, haha.

 

Om jag var tvungen att välja ut tre saker inom olika "områden" och dessutom var tvungen att rangordna dom så skulle det se ut såhär :-)

 

DRYCKER
1. Kaffe
2. Vatten
3. Rödvin

 

MAT
1. Potatisgratäng
2. Lax
3. Kött

 

INTRESSEN
1. Mysa med barnen
2. Umgås med vänner
3. Sova (haha)

 

MOTION (vilket är en oerhört svag sida hos mig, tyvärr)
1. Simma
2. Promenera
3. Styrketräna

 

HUSHÅLLSARBETEN
1. Dammsuga
2. Plocka UR diskmaskinen :-)
3. Plocka in ren tvätt i garderober/byråer

 

EGENSKAPER
1. Empati
2. Respekt
3. Generositet

 

SNASK
1. Choklad
2. Fikabröd
3. Lakrits

 

ÅRSTIDER
1. Vår
2. Sommar
3. Vinter

 

FÄRGER
1. Vitt
2. Svart
3. Beiget

 

KLÄDER
1. Mysbyxor
2. Leggings
3. Tunikor

 

TEKNIK/MEDIA
1. Mobil
2. Dator
3. Tv

 

FESTLIGHETER
1. Middag hemma med goda vänner
2. Tjejfest
3. En bok, ett glas rödvin, en brasa och tystnad i huset

 

Det här var nog mitt mest meningslösa blogginlägg någonsin, haha! Men jag slapp städa några minuter MEN nu är det ingen återvändo.

 

Trevlig fredag på er fina!



Kommentarer
kaffehörnan

Tack så mycket
Ser du gillar med kaffe eller är galen i det haha
Roligt och läsa. Vinter ligger långt ner på min lista. Ha en snygg fredag

2013-02-15 @ 12:23:25
URL: http://www.kaffehornan.se
Louise

Ja men vad gör man inte för att slippa städa hehe Tycker inte alls det var ett meningslöst inlägg, nu fick ju jag något att läsa och skjuta lite på tvätten som ska hängas :-D
Ha en fin dag, kram!

2013-02-16 @ 10:00:12
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0