Sportlovet står för dörren

Igår eftermiddag åkte jag, mina flickor samt syrran och Adam ut till mamma för att fira henne i efterskott samt sova över där. Syrran hade bakat en jättefin och supergod hjärtformad tårta. Min moster Lena och min morfar kom på oanmält besök så det blev ett trevligt litet kalas.
 
 
Sportlovet står för dörren men imorgon är det en vanlig dag förutom för de stora tu som är lediga från skolan. Resten av veckan har vi lite planer men de är inte spikade beroende på hur jag kan lägga arbetstider. Men lite kul ska vi ha.
 
Har ni haft en fin helg vänner? & vad har ni för planer för sportlovet?
 
Kram på er!
 


Kommentarer
Louise

Ni verkar haft en bra helg och så skönt med sportlov som börjar nu :-)

Jag brukar ha yrsel så det är inget som jag har bara just nu, däremot brukar det vara mer eller mindre och sista dagarna har det vart lite mer. Men så länge det inte kommer något yrsel anfall (då snurrar hela världen och jag ser ut som ett fyllo om jag försöker röra på mig, blir typ åksjuk och kan kräkas) är jag ytterst tacksam :-)

Kram!

2013-02-18 @ 12:44:20
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0