2013 - & jag är tillbaka!

Nytt år och jag känner att det är dags och viljan finns att börja blogga igen, och tiden :-)
 
God Fortsättning!
 
Hoppas ni hade en mysig nyårsafton och njuter av en härlig nyårsdag. Det gångna året för oss har inneburit en hel del förändringar. Jag avslutade min föräldraledighet och eftersom jag avslutade min tjänst på banken genom ett frivillighetserbjudande så hade jag inget jobb att gå tillbaka till. Jag var ledig hela våren och sommaren och anmälde mig sen som arbetslös i höstas. Sedan ett par månader tillbaka arbetar jag på Sweglobemarketing, ett företag som min kusin och hans pappa driver. De driver nätbutikerna Prylgrossen.se och Tjolahopp.se. Jag är behovsanställd där men förhoppningen är att det ska bli en mer ordentlig anställning framöver då det hittills gått otroligt bra och snabbt framåt för företaget. Jag trivs som fisken i havet och jag hoppas att framfarten fortsätter i samma takt :-)
 
Elliot gossen fyller 2 nu i mars och det är nästan obegripligt, vart har tiden tagit vägen med denna lilla pojke...
 
Lova blir 4 nu i januari och är en bestämd liten dam, precis som hon varit sen den dagen hon kom :-)
 
Wilmer blir 12 i år och Julia 14, behöver jag ens säga att jag undrar vart åren med dom har tagit vägen. Men det märks att vi har en förpubertal och en tonåring i huset kan jag lova :-P
 
Gårdagen spenderades med hela familjen samt syrran, Adam och mamma. En helmysig kväll. Lyckades få ihop en 3-rätters utan att det blev alltför mycket slit och avancerat, skagen/räktoast till förrätt, potatisgratäng och fläskfilé tillagade på två olika vis och sallad och så slutligen vit chokladmousse med jordgubbar. Blev mycket gott faktiskt.
 
Hur tillbringade ni gårdagen?
 
 


Kommentarer
Mia

Åh vad kul att du är tillbaka :-) VÄLKOMMEN!
Nu verkar ha haft en mysig nyårsafton hemma precis som vi har haft. God fortsättning! Kram

2013-01-02 @ 11:54:51
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/mammanmia


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0