Blääää!

Jag skrev bläää redan i rubriken så de som inte orkar höra mer om sjukdomar från denna bacillhärd kan välja att inte läsa :-P
 
01.00, sharp, vaknade Julia och började kräkas inatt. En halvtimme efter satte Lova igång igen :-( Sen höll det på, timme in och timme ut. Vid 04.30 somnade flickorna och jag la mig för att sova. Helt slut.
 
Vi mår dåligt allihop i princip, ont i våra magar, känner oss vissna och är hungriga men inget smakar och så fort vi fått i oss något så kommer illamåendet krypandes. Men inga mer kräkor sen inatt i alla fall.
 
Hoppas, hoppas, hoppas, HOPPAS att det nu kan börja vända.
 
Det här är den värsta omgång vi haft på flera år. Sist vi hade magsjuka ordentligt var när Elliot var nyfödd. Lova fick magsjuka när jag och Elliot precis var hemkomna från "solningen" och han var 5 dagar gammal. 2 dagar senare däckade jag och F med en timmes mellanrum. Det var inte skoj. Nyförlöst med liten bebis och så alla andra barn som skulle tas omhand och både F och jag blev görsjuka.
 
Ryser av bara tanken på det!
 
Imorgon ska bli en bättre dag i alla fall. Det bestämmer jag nu. Då SKA jag vakna piggare, fått sova mycket mer och orka ta tag i den där städningen.
 
Ska testa på en kopp kaffe nu. Är jättesugen men när jag tog en kopp imorse så trodde jag första klunken skulle vända och komma upp igen. Tror min kropp egentligen behöver kaffe nu, den mår ju liksom inte bra av att vara utan det :-D
 
Hoppas ni har en skön tisdagkväll!


Kommentarer
Veronica

Åh kära ni, hoppas verkligen att det är på väg att bli bättre! Det verkar som att magsjukan i år är värre än nånsin! Jag hade min turn i mellandagarna... Phu man blir helt slut av bara tanken!
Krya på er!!

2013-01-29 @ 21:26:50
URL: http://4livliga.blogspot.se
Louise

Lider med er :-( Måtte det gå över och ni får bli friska nu.
Stor krya-på-er-kram från mig!

2013-01-30 @ 17:24:13
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
» Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Hlppas du känner dig pigg som en mört idag:))!
Kraaaam!

2013-01-31 @ 06:29:14
URL: http://www.treungar.blogspot.se
Anonym

Jag fick inte heller varken pigment krämen eller torr schampot eller vad det var! Fick du något annat istället?

2013-01-31 @ 08:54:39
Veronica

Jag fick inte heller varken pigment krämen eller torr schampot eller vad det var! Fick du något annat istället?

2013-01-31 @ 08:55:45
URL: http://4livliga.blogspot.se
Louise

Svar:
Det ska ju vara 5 produkter i varje box men produkterna kan vara olika. Trist när det blir så. Hör av dig till dem, då skickar de garanterat en till produkt till dig :-) Kram!

2013-01-31 @ 09:56:47
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Nina

Sv till anonym; Nej jag fick inget istället utan fick enbart 4 produkter.

2013-01-31 @ 10:16:49
URL: http://juwilo.blogg.se
Veronica

Med mig är det fint! Men min minsta är lite febrig och snorig, så vi är hemma idag! Hur mår ni? Är ni bättre idag?
Har du fått svar än från glossybox? Jag fick ju ett lipcyl istället för pigmentkrämen iallafall så jag kan nog inte gnälla:)

Svar: Sjukor hit och dit :-( Hur gamla är dina barn? Vi är, äntligen, bättre! Jag fck precis svar från glossybox att jag skulle fått ett lypsyl (inte pigmentkrämen) men jag fick ju inget lypsyl heller så jag mailade igen får se vad de säger.
Nina

2013-01-31 @ 11:59:19
URL: http://4livliga.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0