Elliot vaknade 04.15

& gissa vem som ligger och sussar gott på soffan nu :-) Lova ligger också på soffan men hon kollar barnkanalen. Wilmer, Julia och hennes kompis sover gott. Börjar ju närma sig slutet på jullovet för de stora, de har visserligen studiedag på måndag så några dagar har de kvar.
 
Själv väntar jag på att kaffet ska bli klart och därefter ska jag åka hämta min systers lille gulle som ska vara här idag istället för på dagis när syrran är i skolan. Så idag har kommer jag veta vad jag gör :-) Det skiljer 5 månader på Elliot och syrrans Adam så det blir lite som att ha tvillingar när Adam är här. Fred slutar 13.30 idag så därefter får jag lite hjälp men de stora barnen är duktiga på att hjälpa till med när det behövs.
 
Nu är kaffet klart :-)
 
Godmorgon på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0