Galet trött!

I eftermiddag och ikväll har jag varit helt obeskrivligt trött. Ni vet sådär trött så bara någon kastar ett öga åt ens håll så vill man utbrista "-Snälla låt mig bara få vara, låt mig få somna och soooova!". Det tillståndet är INTE ultimat när man har 4 barn. Trött är jag alldeles för ofta men det här komaliknande tillståndet slår tack och lov inte till så ofta.
 
Så jag hoppas att natten råder bot på detta för imorgon ska jag jobba och det kan ju vara lite småskönt om hjärnan är i hyffsat  utvilat skick :-D
 
Fred ska vabba då Lova varit febrig ett par dagar, hoppas det vänder snart men hon har klagat lite över ett värkande öra. Elliot hade ju hög feber och dubbelsidig öroninflammation över jul och önskar verkligen inte att Lovastumpan ska få det eländet med.
 
Godnatt på er och hoppas ni får sova riktigt gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0