Godnatt

Kom hem från jobbet strax efter 22 (började inte förrän 11 idag) och då sov de minsta. Förstås, höll jag på att skriva men så behöver det inte alls vara. Igår, nämligen, så vägrade de somna. Inte vid 20, inte vid 21 och inte vid 22. Det bara gick inte att få dom att somna. Jag var så trött så jag nästan ville grina. & de små grinade för att de INTE ville sova. Strax efter 22.30 däckade de båda ganska samtidigt och jag gjorde detsamma på studs. Elliot var ju inte helt ok så kanske berodde det på det. Idag har F vabat då vi inte ville gå iväg med Elliot till dagis. Lova var förstås hemma med. De hade haft en mysdag hemma och hade byggt koja och grejat.
 
Imorgon är det dagis igen.
 
Hann med att fixa några små presenter idag till Lovastumpan som fyller år på torsdag. Kalas blir det då.
 
Dras med en envis huvudvärk idag så det får bli en tablett och sängen nu. Tvätta av smink med, tackar så hjärtligt för sminkborttagningsservetter. Inte ekonomiskt och säkert inte så miljövänligt men uuuuuuj så skönt när man är trött så ögonen går i kors. Gnugga lite. Inget svid, inget kladd. Vips så är det väck.
 
Natti på er allesammans!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0