Grattis älskling!

För ganska exakt 4 år sen var Lovaskruttan såhär liten och såhär alldeles ny. Fina fina lilla tösen. Tänk så fort 4 år går. & vilken utveckling på 4 år. Från ett litet litet knytte till en stor tjej som kan en massa saker, har humor, är envis som synden ;-) och är en alldeles underbart härlig liten människa.
 
 
Hon fick bl.a fina clipsörhängen som givetvis lillebror var tvungen att prova med :-)
 
 
Kalaset är ju då tyvärr inställt då lillfisen har magsjuka. Han har inte kräkts sen inatt och har fått behålla vällingen så hoppas att det är någorlunda över för hans del.
 
Dock så kom vi på att det är 3:dje året i rad som vi får ställa in/boka om Lovas födelsedagskalas för att vi varit sjuka :-( Tur att hon ännu är så liten så hon inte minns det. Hon är lite besviken att ingen kommer idag men jag har lovat henne att kalaset blir av så snart vi är friska igen.
 
Håll nu tummarna för att magsjukan inte ska gå igenom oss alla är ni söta :-)


Kommentarer
Louise

Hoppas hon har haft en fin födelsedag och jag håller tummarna så hårt jag kan att ni andra ska slippa magsjukan.
Mobilskalen har kommit fram och jag är supernöjd, tack för att du var så snabb att skicka dem :-D
Kram!

2013-01-24 @ 20:19:30
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Mia

Jag har ju helt missat att Lova fyllt år :-o Stort grattis i efterskott!

2013-01-26 @ 17:47:46
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/mammanmia


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0