På jobbet

Förmiddagsfika på jobbet efter att ganska nyligen ha landat här. Förskolan (kolla jag skrev förskolan!!!!) med de minsta tu, apoteket, maxi och Procurator innan jag klev innanför dörren på jobbet strax efter 10. Ibland så.
 
Glöm nu inte att hålla utkik här samt dela med era vänner att jag kommer ha en utlottning och en tävling här snart, kommer i veckan. Fint startset för lilla bebisen samt mobilskal.
 
Ingen vinning för mig, mer än att får göra andra glada vilket jag älskar! Om ni sen skulle få för er att handla på nätbutikerna som grejerna kommer från med andra ord där jag jobbar så får jag ju mer att göra men jag tjänar inte ett smack på det för övrigt.
 
Så trots att antalet läsare inte direkt skjutit i höjden än så kör jag dessa grejer men det vore ju trist om jag inte fick "dela ut" det så puscha gärna :-)
 
Ha en finfin start på nya veckan!


Kommentarer
Louise

jag ska hålla utkik efter tävlingen med det snygga mobilskalet, var så säker hihi ;-)

2013-01-14 @ 12:56:26
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0