Tisdag

Igår kväll fick jag lite hastigt och lustigt lämna jobbet vid 18-tiden för att åka till brorsan och Marren och barnvakta små sovande troll. Var hemma vid 01 men somnade nog inte förrän framåt 02.
 
Nu ska våra minsta iväg till dagis (undrar om jag någonsin kommer lära mig att det heter förskolan numera, får nog börja träna ordentligt) som de verkar ha längtat mycket efter sista dagarna. Själv ska jag till jobbet, sen ett sjukhusbesök och sen jobba igen.
 
Känner mig rätt så mör och skulle behöva vila lite känner jag så får nog bli en vilohelg helgen som kommer. När jag känner mig såhär så blir jag lätt labil, har lätt för att bli arg, lätt för att lipa, känner mig otillräcklig och svag helt enkelt.
 
Men det vänder, I know....
 
Hoppas ni har en fin tisdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0