Tjoff så var det söndagkväll då!

Den här helgen försvann i ett svep trots att det mest varit hushållsarbete för min del. Vi har inte varit samlade allihop någonting. Julia har sovit hos en kompis 2 nätter, Wilmer är hos P, F har jobbat och sen lagt all sin övriga tid på att byta styrled på V70:n, Lova har idag varit hos farmor.
 
Så det har mest varit jag och lillfisen hemma denna helg. F har fixat med bilen hemma hos min mamma i hennes garage och igår fick Lova följa med så hon har inte varit hemma mycket denna helg heller.
 
Elliotskrutten är rejält snorig och verkar ha något tjorv i magen idag så blir nog inget dagis imorgon.
 
Jag har städat, dammat, dammsugit, torkat golv och plockat bort det sista av julen (bättre sent än aldrig ;-) ). Tvättat. Hängt tvätt. Vikt tvätt. & så tvättat lite till.
 
 
Det är så roligt att prova syrrornas hårspännen och grejer nu :-) Visst är han fin i "sitt" rosa spänne :-)


Kommentarer
Louise

Den där tvätten, va!! hehe
Jättefin i detrosa spännet :-P

2013-01-21 @ 12:52:10
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Sööööt!
Hoppas måndag är god:)

2013-01-21 @ 14:55:20
URL: http://www.treungar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0