En härlig ledig dag

Idag har jag och de minsta varit lediga, en riktig mysdag blev det. Vi bestämde dejt med Marren och hennes barn i lekparken. Innan dess åt vi på McD och det var första gången för Elliot. Han tyckte det var sååå spännande! Pommes gillar han inte men alla kycklingbitar och äpplebitar satte han i sig samt en liten vatten som han nästan slukade. Lova mumsade allt med god aptit.
 
Solsken och gegga i lekparken :-) och barnen hade jätteroligt. En dejt med änderna innan vi åkte med Marren och kidsen hem för en fika.
 
 
 
Det sägs att det ska komma snö i påsk men jag väljer att inte riktigt lyssna på det örat. Nu har ju våren börjat viska, små tussilago börjar så smått spira i backen, solen värmer och fåglarna leker. Då får det faktiskt inte bli vinter igen tycker jag. Nu har vi haft en lång fin vinter så tack och hej tycker jag!
 
Vill inte ni hänga undan overaller, stoppa undan vinterstövlar, tjocka vantar, slippa sopa bilen ren från snö???
 
Foppatofflor och keps/solhatt, det längtar jag efter, hoppas sommaren blir solig!


Kommentarer
Veronica

Jag håller med du, jag har sen några veckor tillbaka tvättat upp vårkläderna och vikt upp dom på hatthyllan haha, jag bara väntar och väntar!

Jag mår bra i graviditeten faktiskt, känner av foglossning o bäckenet men det är inte "hemskt" bara jag undviker det som gör att jag får ondare!
Jag känner mig rätt spänd och känner inte alls bråttom efter bebis för jag känner mig inte mentalt förberedd än. Men det är nog för att jag vill göra klart kursen innan jag "förbereder" mig!
Jag läser upp och in gymnasiebetygen för att jag senare vill kunna söka in på högskolan :) men om 3 veckor är jag förhoppningsvis färdig :)

Hur är det med dig annars nu förutom att du vill ha vår:)?
Kram V

2013-03-27 @ 20:26:02
URL: http://4livliga.blogspot.se
Louise

Å så mycket vår ni har fått :-O Här har vi för mycket snö för att det ska kännas så där vårigt med tussilago. Den brukar titta fram i maj här ;-)

Ja visst känns det konstigt att lämna bort sitt sin lilla bebis :-( Men som tur är har de ju oftast väldigt roligt om dagarna då de är på dagis eller dagmamman, säkert roligare än att bara vara hemma :-P
Nacken kan ställa till det för en, är nog bra att få massage lite då och då :-)

Här är det som vanligt och då Keyvan kommer hem från skolan i em har han påsklov. Det ska bli skönt :-)
Hur har ni det ?
Glad Påsk förresten :-P Kram!

2013-03-28 @ 07:32:41
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0