Grattis fina lilla älskling!

Då var det dags igen, att förundras över hur fort tiden går. Dagar som denna blickar man ju bakåt lite extra och inser att tiden försvinner ifrån en i en rasande fart.
 
I vissa avseenden känns det som han kom till oss häromdagen lilla gossen och i andra som om han funnits hos oss i en hel evighet, hans plats är så självklar liksom.
 
Dagar som denna önskar jag att jag bara för en liten stund kunde få backa tiden och hålla den där lilla lilla människan i min famn igen, höra de små ljuden, känna doften i det silkeslena håret och pussa den mjuka huden. Förälskelsen är total. & förälskelsen är livslång, lika kär är jag i denna gosse nu som då. Bara önskar att tiden kunde gå lite saktare eller kanske mer att nuet skulle tas tillvara lite mer hela tiden. 
 
Jag är lyckligt lottad som fått dessa fina friska barn, de är det bästa och finaste jag har och just idag fyller en av dom år. Minst fyller 2 år. Grattis älskade lilla unge!
 
Han såg mest förvånad ut när vi sjöng för honom och han blev nästan generad när han fick paketen :-)
 
Den batteridrivna borrmaskinen blev en succé!
 


Kommentarer
Veronica

Grattis du söta söta barn<3

2013-03-09 @ 15:53:33
URL: http://4livliga.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0