Här kissas det lite varstans! :-O

Höromdagen kom Elliot och sa "kiss" och höll sig därfram, han hade blöja men jag tänkte ändå att vi tar av och springer in på toan. & där i toaletten kom en rejäl skvätt kiss! :-) Jag tyckte han var superduktig. Han själv tyckte att han var fenomenalt duktig. Alla jublade vi överraskande och glada över hans prestation.
 
Lika överraskad blev jag nu ikväll. Fast på ett annat sätt. De små sov och de stora hade precis lagt sig och jag låg och halvsov i soffan. Hör Lova liksom sådär långt bort, tittar upp lite yrt och ser henne stå framför tv:n med neddragna trosor och uppkavlat nattlinne. Hon drar ut ena lådan på tv-bänken och börjar sätta sig. Jag sätter mig hastigt upp men inser att hon sover, går i sömnen, så jag vill inte ropa och göra stor grej av det med risk för att väcka henne abrupt och skrämma henne. & vid det laget hade jag redan börjat höra hur det skvalade i lådan :-O
 
Väl färdig ställde hon sig upp och såg lite konstig ut och började gråta, halvvaken. Jag torkade henne och la henne sen på soffan och hon somnade om på nolltid.
 
Vi fick snabbt ta tag i lådan och jag tror bestämt att flickungen kissade en halvliter just denna gång!
 
Tänk så tokigt det kan bli :-D Hon lär inte minnas detta imorgon men VI kommer minnas det för alltid och hon kommer förmodligen få höra detta i tid och otid under sitt liv ;-)
 
 


Kommentarer
Louise

Men vad duktig han var :-D Längtar tills blöjtiden är över samtidigt känns det lite vemodigt, tänk vad snabbt de växer och blir stora våra små liv :-)

Kram!

2013-03-12 @ 15:59:29
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0