Jag har hittat den!

Är så glad, förra veckan hittade jag precis den jacka som jag ville ha till Elliot. På PO.Ps köposäljsida! Helt ny med lappar kvar! & 300 kr billigare än butikspris. & den fanns kvar! Ibland ska man ha tur :-)
 
 
Jag älskar PO.Ps skaljackor och deras windfleece, dessa har jag haft till alla 4 barnen. Sen kan jag tycka mycket om märkeskläder för övrigt, har många ggr stört mig på att märkeskläder tappar färg och form på samma sätt som billigare alternativ men just ytterkläder är de ofta mycket bättre på. & ytterkläder är väldigt viktigt så där är det värt att lägga extra pengar så barnen kan leka fritt i alla väder utan att frysa/svettas massor eller bli blöta osv. Men nog blir man då glad när man kan fynda dom! :-)
 
Lindex märke FIX är ett bra alternativ till större märken när det kommer till Skaljackor och fleece tycker jag, de är billigare men riktigt bra.
 

♥ Tack kära du, du vet vem du är :-) ♥

Här har den analkande snöstormen börjat dra in, den gillar jag inte!!



Kommentarer
Veronica

Hej hoppas ni haft en trevlig helg utöver kalas firandet:)
Huva vad det blåser storm! Man blir ju nästan rädd!
Hur kan vissa ha sån tur att hitta sånna kap! Jag gör det aldrig haha!
Kalas fin jacka!!
Ha en bra dag!!

2013-03-18 @ 11:07:22
URL: http://4livliga.blogspot.se
Louise

Men vilket kap :-D Jag gillar oxå PoP`s kläder, så fina och bra.

Kram!

2013-03-19 @ 08:27:08
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0