Långfredagen

Lekparken och picknick med medhavd korv med bröd, mata änderna och promenad. Det var vår förmiddag i kylan.
 
 
Sen blev det en tur till affärn idag ändå MEN de flesta hade redan handlat för det var ganska lugnt och skönt. Syster och Adam var med och handlade och sen fick Adam följa med mig hem till våra kids en stund för lite lek. Dessvärre var inte Adam riktigt på humör och Elliot och han envisades med att bråka om samma leksaker.
 
Kusinkiv
 

Nu har jag stekt köttbullar för imorn blir det påskkrubb ;-) här, Marren, brorsan, syrran och mamma kommer hit.
 
De minsta har inte somnat än men snart så. De stora är inte hemma. När det är lugnt i huset ska gubben min och jag smaska och kolla tv, räkmacka minsann :-)
 
 
Det här var nog den snabbaste långfredagen jag varit med om tror jag :-)
 
Hoppas ni har en fin fredagkväll vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0