Mina fina gossar

Wilmer frös inatt och kunde inte sova så han och Fred bytte plats och när Elliot vaknade vid 8 så bar jag över honom till oss så jag fick ligga och mysa och prata med båda mina fina gossar en stund. Mys! Händer nästan aldrig, Wilmer har inte sovit i vår säng på hur många år som helst.
 
 
Nu får faktiskt våren ta och komma, det är alldeles för kallt. Kallt inne med, i alla fall på vår övervåning. Julia och Wilmer har sina rum där och de fryser :-( Julia har kakelugn i sitt rum så den eldar vi i men Wilmer har inte det tyvärr. -17 ute den 23 mars känns ju sådär faktiskt.
 
Dags och fixa lite, Anna och hennes små bruttor kommer och äter lunch, fikar och leker med oss idag. Fred jobbar och kommer hem lagom till lunch.
 
Vad hittar ni på idag?


Kommentarer
Louise

Ni har det baske mig kallare än här :-O Idag har vi haft plusgrader men nu på kvällen är det väl en si så där minus 4 grader.
Trevligt med lite besök :-)

Vi åkte iväg till min barndomsvän och där var även en annan vän med sina barn så vi fick kackla på ganska bra idag ;-)

Hoppas ni får en lugn och skön lördagskväll :-)
Kram!

2013-03-23 @ 19:09:51
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
JUNITJEJ

Så fina!

2013-03-27 @ 21:51:20
URL: http://www.junitjejen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0