Tillbakablick

Jag kollade tillbaka i bloggen för att se hur det såg ut för 1 år sen. Våren hade anlänt då faktiskt men det är inte aktuellt än i år :-O
 
Dock låg vi i infuensan ALLIHOP såhär dags förra året, själv var denna dag min första dag och på natten fick jag skyhög feber. Huuu! Influensan cirkulerar här omkring oss nu med men snälla snälla låt oss slippa den i år. 
 
Otroligt vackert ute idag men kallt, närmare bestämt -20 grader.
 
 
Lillkorv och jag är ensamna hemma idag så vi ska mysa men först ska vi skjutsa Julia till skolan som haft sovmorgon idag och sen ska vi handla på city gross. Gillar Maxi och tänkte det först men de bygger om något så kolossalt så jag orkar inte handla där och city gross är bra.
 
Sen måste vi nog ta en promenad i det vackra vädret.
 
Vad gör ni idag?


Kommentarer
Louise

Härlig vinterbild, är det er gård ?
Nej fy för influensor, slipper man är man glad :-)

Edvin har aldrig ätit välling, bara gröt. Ser så mysigt ut med välling kan jag tycka men jag har nog varit rädd för att om vi skulle börja ge välling skulle det kanske bli välling mitt i natten eller supertidig morgon och jag har alltid strävat efter att slippa så mycket spring som möjligt under nätterna :-P Men det är klart att alla vällingbarn inte äter välling om nätterna :-)
Det har varit runt -20 under natten och i skrivandets stund har vi i solen -7,5 grader. Blir nog en skön vinterdag idag :-) Inte så vanligt att ni har så kallt gissar jag ? :-)
Idag ska vi åka på Leos Lekland. Jag har svårt att vara på lekland men en torsdag förmiddag borde det inte vara så livat där :-D

Hoppas ni får en mysig mysdag du och lillen :-)
Kramis!

2013-03-14 @ 09:15:36
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0