Vår

Jomen så att Elliot han sov från 17 igår till 06.00 imorse utan att vakna en enda gång. Har inte ens behövt stoppa in nappen. Sen var han vaken 1 timme och sov sen 2 timmar igen. När han då vaknade var han inte glad. Ingen feber men inte i form. Trött så trött och grinig.
 
Vi tog bilen till grannstan han och jag. Handlade ett par småsaker jag glömt till helgens mat sen gick vi en lång promenad. Han njöt gossen, sa inte ett ord i vagnen. Men höll sig vaken.
 
underbart väder, solen värmde faktiskt gott. För luften har inte varit skön idag men tack vare solen så letade sig termometern över nollan några snäpp. Det är VÅR, tidigt men likväl vår! Fråga naturen och fåglarna. De vet!
 
På hemvägen åkte vi förbi syrran och Adam och åt lite lunch och fikade. Adam är sjuk med men han har hög feber till skillnad från Elliot.
 
Nu är Elliot med F till farmor för att hämta Lova. Julia är hos en kompis och Wilmer på fotbollsträning. Kass att ha fotbollsträningen sent en fredageftermiddag.
 
Jag ska städa lite och sen börja med tacos. Surprise! Tacos! Jo men det va det som barnen valde. I vanlig ordning.
 
 


Kommentarer
Louise

Men så skönt att han sov så länge och sammanhängande :-D

Ang träning på fredagar kan jag berätta att Keyvan brukar ha hockeyträning mellan 20-21 på fredagar, det betyder att han ska vara i omklädningsrumet halv åtta och hämtas halv tio då han bytt om och duschat. Skit tider! om man inte bor nära och slipper skjutsa hehe
Just nu har han i alla fall tagit paus från hockeyn så det här är inget problem nu men jag tycker att det är hemskt att det ska vara så knepiga tider. Som om folk inte har något annat liv än leva efter sina barns träningar ;-) Hade jag vart en sportmorsa hade jag säkert tyckt annars :-)

Och grattis till Elliot, hoppas han blir glad över presenter och uppvaktning :-)
Kramis!

2013-03-09 @ 08:12:40
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0