Finfin helg det här!

Lördag förmiddag blev precis sådär bra som vi önskade. Sol, en nästan smärtsamt vacker natur, snälla och lugna hästar och bara mysigt. Wilmer som hade modell större av shettis hade väl lite otur för den lilla bruttan ville mest springa hela tiden och det var inte Wilmer så sugen på men det gick jättebra och han var superduktig. Julia fick en större ponny och hon var  supernöjd. Själv fick jag en stor häst, en mycket lugn herre vid namn Salle.
 
 
På eftermiddagen kom mamma och Adam hit, F skulle fixa mammas bil inför hennes besiktning och så grillade vi på kvällen.
 
F har idag varit iväg och varit kioskbiträde hela eftermiddagen, ett klubbpass för föreningen (Wilmers fotboll) och vi andra har chillat här hemma som Julia skulle sagt ;-)
 
Mors dag till ära bakade jag en knäckig äpplepaj och gjorde vaniljsås till fikat. Gott. & sommar liksom.
 
Men oj vad jag helt hade glömt vilken enorm träningsvärk man får av ridning! Jag hade glömt att de musklerna som idag ömmar på ryggen, att de ens existerade :-P Rumpa och lår protesterar lite med. Gött :-D
 
En STOR kram till er fina mammor därute! 
 
& till er andra med förstås :-)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0