Gullvivor

 
Gullvivor och Liljekonvaljer är de vackraste små blommor som finns. Gullviva är mammas favoritblomma och jag är uppväxt med att pappa och jag plockade stoooora buketter gullvivor till mamma om vårarna. 
 
Svärmors trädgård är till ena delen fylld med dessa små gula finingar. Så idag tog jag en gullvivetur, till pappas grav med en bukett och hem till mamma med en. Mamma jobbar den här helgen så det var en chansning att åka dit, tänkte ifall hon slutade skapligt men hon var inte hemma. 
 
Min mage är fortsatt bättre men något skit härjar runt i kroppen och jag kan inte sätta fingret på det. Hade högt blodtryck när jag var på Kvinnohälsan nu senast och det har jag aldrig haft tidigare så är lite orolig för att det är det som spökar. Bm ville jag skulle ringa Vc och få det kollat så jag ska nog göra det imorgon så det inte är något tjall någonstans.
 
Har ni haft en fin helg? Hoppas solen värmt er!


Kommentarer
Louise

Men så vacker bukett. Undrar ifall vi har gullvivor här uppe, tror inte det men jag är inte säker. Superfina :-)

När man mår skit har man fullt upp med att bara överleva dagen så jag har full förståelse för dej att du inte orkat svara på kommentarer :-) Jag kan vara lite dålig på det även om jag har en bra dag hehe

Skönt att det har vänt med det onda men inte så bra med högt blodtryck förstås, hoppas du får reda på vad det är för något och att det är något som bara går över av sig självt.

Här går det framåt, jobbar väldigt mycket med mig själv just nu, inget jag skrivit om i bloggen dock tror jag. Lite läskigt att lämna ut allt om en själv liksom :-)

Kramis!

2013-05-13 @ 10:08:24
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0