Magsjuka och grattis!

Vid 4 imorse vaknade jag och mådde skumt men med min strulmage och ofta illamående så visste jag inte. Vi gav oss iväg men halvvägs till jobbet var det bara att vända. Förmiddagen spenderades sen i badrummet. Mår fortfarande skit rent ut sagt men det går åt rätt håll.
 
Håller nu tummar och tår för att inte de andra ska få eländet, vore ju så typiskt nu till 4-dagarsledigheten som väntar. 
 
Det har i alla fall varit rätt gott att kunna gå ut och sätta sig på veranda och inte frusit för att få lite frisk luft mellan varven.
 
Nu har jag jordens huvudvärk, är väl vätskebrist misstänker jag så ska försöka dricka ikapp lite nu och sen sova.
 
Måste ju även GRATULERA Veronica, vars blogg jag läser, som nu fått sitt fjärde barn, en liten vacker Saga. Kolla hennes blogg här


Kommentarer
Veronica

Vad söt du är gulliga du<3 Tack så mycket!!
Tindra och Melvin fick träffa henne först och dom kommer idag<3 ska bli spännande att se hur det blir för Valle vaktar verkligen henne:)
Tråkigt med din mage:( hoppas dom andra klarar sig<3
Kramis V

2013-05-08 @ 03:12:06
URL: http://4livliga.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0