Nu har det vänt! :-)

Igår började jag må sakteliga bättre och idag är det mycket bättre! & jag blir så glad var gång det vänder och den här gången var det riktigt jobbigt och envist. F hade helt på eget bevåg planerat in att han och de minsta tu skulle åka till svärmor och sova igår så Julia och jag blev ensamma hemma.
 
Först skickade jag iväg Wilmer på maskeradfödelsedagsfest och han ville vara rappare så så fick det bli :-) En mycket fin rappare ♥
 
 
Efter hämtade P honom och han åkte dit. Julia och jag mös för fulla muggar, vi grillade lite enkelt och gott och kollade på Let´s dance. 
 
Sen la vi oss båda i vår säng och sov gott, jag sov bättre än på länge inatt med, så skönt. Imorse fick jag då äran att vakna bredvid denna vackra flicka ♥
 
 
Hoppas ni har en finfin lördag vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0