Onsdag minsann

Oj så fort veckorna går, redan onsdag!
 
Inatt har båda de minsta sovit hela natten i sina sängar. Elliot gör visserligen det varje natt, vi trodde han skulle börja knata upp när han för ett par månader sen började sova i vanlig säng men nä :-) sover gott hela nätterna. Lova däremot kommer så gott som alltid in till oss, förutom de kvällar då hon somnat alldeles för sent för då är hon så däckad hela natten att hon inte vaknar. En sån kväll var det igår, hon somnade 22 :-S
 
Om Lova inte är på dagis och vi inte väcker henne innan 7 så är hon lätt uppe till 22 på kvällarna. Jag kan inte begripa det och sen vi slutade med välling för hennes del nu så är det värre än någonsin. Förmodligen för att välling var mysigt och något hon slappnade av med och sen somnade. 
 
Vi borde hitta något att ersätta vällingen med, något avslappnande. Saga funkar inte.
 
Idag och på fredag ska af (o)roa mig. Gillar inte.
 
Så ett jobb eller utbildning skulle vara mycket välkommet nu tack.


Kommentarer
Louise

En skön natt, va härligt :-) Vad duktig han är, Elliot som sover vanlig säng och inte kliver upp, hoppas Edvin oxå kommer vara så duktig :-D

Det kommer gå fin-fint på af och jag hoppas du hittar något som känns rätt och kul för framtiden :-)

Stor kram!

2013-05-22 @ 09:05:09
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Louise

Vad roligt att mitt lilla tips kom till användning :-)

Vi har "bara" 12 fönster plus några i källaren oxå förstås. Vore jag rik skulle jag lejt bort det :-P
Kram!

2013-05-22 @ 10:32:01
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0