Första dagen...

...på praktiken är gjord och det känns så bra. Har träffat alla klienter utom två som är på ingång. Har varit en dag med mycket intryck så jag är rätt trött ikväll. Även att detta behandlingshem är ganska lugnt och rofyllt så är det ju ändå ett behandlingshem med människor som inte mår särskilt bra och så är det ju även när jag som praktikant kommer dit så ganska tvärt slungas man in i deras vardag och hur allt är och går till där. Men det finns inga förväntningar på mig från personalen i detta läge så jag tycker faktiskt det känns helt okej att slussas in fort bland klienterna och deras liv på behandlingshemmet. Personalen är helt toppen och så även klienterna.
 
Det här ska bli oerhört spännande, lärorikt och "roligt". Känns som jag kommer ha lärt mig massor efter 3 månader där.
 
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, förbereda allas kläder och lite annat fix inför morgondagen och sist men inte minst sova (gott hoppas jag).
 
Hur har ni det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0