Hemma på vår soffa...

... ser det ut såhär idag
 
 
Äldst och yngst i syskonskaran ligger sjuka och sover i varsin ände av soffan.
 
Är duktig less på sjukor nu, vet inte vilken vecka i ordningen vi är inne på. Ögoninflammationer, öroninflammation, huvudvärk, rejäla förkylningar, feber, halsont, hosta osv. Det är inte roligt på en fläck!
 
Jag hoppas, hoppas verkligen att det ska vända snart. Såhär kan det väl inte ändå inte bara fortsätta, eller kan det det?! :-O
 
Nästa vecka går jag ut på praktik, i 3 månader. Ska bli så himla roligt. Ett behandlingshem för män och kvinnor över 18 år med för tillfället 9 platser och det är fullbelagt. Var där och hälsade på för någon vecka sen och jag kände direkt hur bra jag skulle trivas där.
 
Så nu får det faktiskt bli friskt här!
 
Hur har ni det? Är ni friska och har klarat er undan alla elaka och envisa baciller som cirkulerar?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0