Snart sovdags

 
Sitter med kvällskaffet framför datorn på ett stökigt skrivbord och samlar ihop dagen i huvudet. Har varit en lite kaotisk dag med saker som hänt och mycket känslor men oerhört intressant och jag känner mig helt uppslukad av allt jag får ta del av, allt jag får lära mig och alla människor jag möter. Älskar det!
 
Sista vägsnutten till min praktikplats är en grusväg och det fångas ju inte på rätt sätt på bilden men denna bit är en låååång nedförsbacke och jag törs knappt fantisera om hur den är i snöstorm i vinter ;-)
 
 
Men å andra sidan är jag ju inte den enda som "jobbar" där så jag anar att vägen är ganska välskött vintertid.
 
Imorgon eftermiddag ska vi på utvecklingssamtal på förskolan, Lova. Alltid roligt att få sitta ner ordentligt med personalen och prata om hur det går för barnen, hur personalen upplever dom osv.
 
Klockan är inte ens 21 och det enda jag vill är att knoppa. Är så trött. Ska plocka fram morgondagens kläder till mig själv och de två minsta och sen får det nog faktiskt bli tandborsten och sen sängen.
Sov gott fina!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0