Te och tacos - men inte ihop förstås!

Sista dagen i skolan på 3 månader, lite snyftigt faktiskt. & då tänker jag, hur ska det då kännas när de här 2 åren är gjorda och vi skiljs åt "på riktigt".
 
Har en hel massa fina klasskamrater som jag redan fäst mig mycket vid. En söt brutta i klassen kom idag med detta och sa "-Jag har en present till dig Nina"
 
 
Ett lugnande te för magen. Hon hade köpt det i den hälsokostaffär där hon köper "sina egna" teer. Så himla gulligt av henne! Det ska jag smaka i helgen.
 
De minsta tu börjar pigga på sig lite och Julia likaså. Skönt! Hoppas det fortsätter i rätt riktning.
 
Nu ska det fixas tacos, åh så efterhängsen denna tacos är! Börjar snart bli dags för ett tacobrejk igen tror jag alternativt att barnen får äta det och så äter F och jag något annat för vi tröttnar faktiskt på tacos. Men uppenbarligen inte barnen som på frågan "-Vad vill ni äta ikväll (på fredagarna)?" sjunger i kör "-TACOOOOOS!!!"
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0