Tomt

Börjar känna mig stressad, 1 december ska ex.arbetet i psykiatri lämnas in och jag har inte börjat än. Inte kommit på vad jag ska skriva om ens! Totalt idétorka! Dessutom måste jag klura på vad och hur jag ska skriva uppsatsen som vår praktik ska ligga till grunden för. Den ska inte vara inne förrän efter praktikens slut men den ska vara dubbelt så stor och omfattande som de vanliga ex.arbetena så det krävs ju en del tid.
 
Jag är ju typen som gärna ligger steget före när det gäller sådana här saker, som vill ha koll och kontroll och inte stressa (även om det i slutet tenderar att bli stressigt ändå) så det känns inte bra när det blir såhär. Sen har jag ju mindre tid nu, jobbar mån-fre och kvällarna är inte lätt att hinna med skoljobb så det blir helgerna och en del av familjetiden som får stryka på foten. Men det är ju en tid, inte för alltid så det ska nog gå bra.
 
 
F och Elliot åkte till svärmor och åt lunch idag samt la om däck på ena bilen. Jag och Lova åkte till min mamma och åt god lunch och fick mysa med Adam ♥ Kära syster gjorde fransar på mig så nu slipper jag jobbig mascara ett tag igen :-) De två stora fina valde att stanna hemma och när vi kom hem hade de städat och bakat kladdkaka. Finaste fina ♥ ♥
 
Har ni haft en fin helg?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0