Tittut! ;-)

Vi lever och mår bra! Jag försäkrar! :-) Lite förkylningar har cirkulerat men på det stora hela mår vi gott. Jag hinner ju bara inte allt, har varit tvungen att lägga bloggen åt sidan ett par veckor då skolan tar min tid. Det är underbart roligt! Det bästa beslut jag tagit! Så mycket intressanta ämnen och så många roliga, spännande, intressanta och härliga människor.
 
Men allt är nytt, vi pumpas med information och kunskap, studietekniken ska landa osv osv. Så jag är helt slut på kvällarna. Slut på ett positivt sätt men ändock slut.
 
Nu är jag mitt uppe i examensarbetet i sociologi, grymt intressant men svårt.
 
Men jag har inte gett upp bloggandet, for sure, för er nu som orkat hänga kvar när bloggen gapat tomt på uppdaterade inlägg.
 
Mår ni bra fina?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0