Försök till nedvarvning


Sätter mig i solstolen en stund, borde plugga men känner mig uppstressad så hoppas kunna varva ner lite i solen.

De stora tu i barnaskaran är i behov av byxor och jag hade helt glömt att jag lovat dom att vi i em/ikväll skulle åka in till stan och fixa det. Men det blir en stund med bara dom och det är mysigt. Såvida det nu inte ska va fel på alla byxor vi hittar och det blir sura miner :-P

Imorgon ska jag på möte, sen träffa en kompis som är hemma en vecka från Thailand (ska bli jätteroligt att få höra henne berätta om deras äventyr live och inte bara via mail osv) och sen raka spåret till jobbet för kvällspass.

Onsdag är det skola. Torsdag ledigt, skönt. Sen skola fredag och direkt därefter till jobbet för kvällspass och sen jobb lördag och söndag.

Jag som känner mig trött redan nu och det är bara måndag!! :-O

Men det blir säkert bra, ska bara försöka komma ner i varv och ta en dag i taget och inte hela tiden ligga flera dagar i förväg i hjärnan!

Önskar er en fin start på nya veckan! O tack för att ni kikar in här hos mig ♥️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0