Hemma en snabbis

Hemkommen efter möte, blev ingen lunch med Mona idag så jag uträttade några snabba ärenden och åkte hem och gjorde en ytterst enkel tonfisksallad som nu ska intas


Sen en kaffe på maten innan jag hämtar Julia i skolan och kör hem henne innan jag vänder nosen mot jobbet.

Har hämtat ut böcker från bibblan som jag beställt så nu ska jag bara finna tiden för att sätta mig med de 3 uppgifter och 2 större arbeten som ska vara klara närmsta veckorna. Önska mig lycka till snälla, kan verkligen behövas :-S

Ha en fortsatt härlig tisdag och njut av sol om ni har möjlighet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0