Uppdatering :-D

Praktik torsdag och fredag, ledig lördag med mysigt besök av Anna, Tobias och deras små sessor Millie och Amie. En supertrevlig kväll.
 
Igår jobbade jag och jag va bland annat på bio med klienterna och vi såg "Hundraåringen..." En helt okej film som var underhållande stundvis. Robert Gustavssson, va duktig han är! 
 
Idag har min kusin Markus varit här med sin sambo Kriztin och deras töser Alva och Alicia. Barnen har lekt så det yrde grejer ett tag :-) Rätt som det var hamnade de vid bordet igen efter fikat och målade.
 
 
Har börjat hjälpa tomtarna tillbaka till loftet idag. Just tomtarna känner jag inte så mycket vemod kring att plocka undan men däremot ljusstakar och stjärnor. Det är så mysigt när man får ställa upp dom och de sprider ett så varmt och mysigt sken. & så går tiden så himlens fort så vips är det dags att plocka ner även dessa. De får dock stanna i fönstren ett tag till.
 
Imorgon är det studiedag för alla barn så de börjar inte förrän på onsdag. F börjar jobba imorgon efter en lång ledighet och jag tror minsann att han har lite jobbångest ikväll, vilket han annars sällan har. Märks lite på humöret ;-)
 
Ska se om vi kan hitta på något imorgon, lite svårt bara med så spridda åldrar i barnaskaran att få till något som alla gillar. Simhallen gillar ju alla men vill ogärna åka dit som ensam vuxen med alla barnen. Men något ska väl gå att komma på.
 
Har ni haft en fin helg?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0