Fettisdag!

Ja idag är det stora semledagen minsann. Har kanske ätit två stycken sammantaget sen de började dyka upp i butikerna men idag ska de bli en. Tillsammans med Julia som är hemma från skolan idag.
 
 
Ska sätta mig och plugga lite och försöka hinna läsa en del i boken som nästa vecka ska presenteras och recenseras i seminarie. Sen blir det jobb, åker vid 14.30 och är inte hemma förrän strax efter 22 ikväll. Så jag kramades lite extra med de små innan jag lämnade dom på förskolan då jag inte träffar dom förrän imorgon bitti igen.
 
Ska jobba fredag kväll också och då får det bli så att jag åker direkt efter skolan till jobbet. Kanske måste gå något tidigare då jag jobbar 16-21 och skolan slutar 15.30 så jag hinner inte riktigt men det ordnar sig.
 
Nu ska jag göra köttfärsås så F och barnen bara kan värma på maten när de kommer från Lovas gympa ikväll.
 
Hoppas ni har en fin tisdag denna fettisdag och att ni klämmer i er en och annan semla :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0