Bloggliv

Har under lång tid tyckt att blogga gör bara de som har ett slags mission, en framträdande och stor hobby, kändisar osv och inget som man som vanlig grå vardagsmänniska gör. Jag har ändrat mig. Har under senaste året hittat flera bloggar som jag följer med stort nöje, en del är kändisar ja, en del har stora uppdrag i livet ja men de flesta är bara helt vanliga människor. Ingen av dom är mindre intressant än de andra. Alla människor har något att delge och det finns alltid någon/några som tycker det är intressant, roligt. & säkert bedrövligt. Men det fina med det hela är ju att man behöver inte läsa om man inte vill. Att kalla min blogg för en dagbok skulle jag aldrig göra. Vem vill dela sin dagbok, öppen för vem som helst? Inte jag i alla fall.

Läste någonstans att man ska försöka hitta en röd tråd i det man skriver om, antingen familj, hobby eller vad det nu kan vara. Så kommer inte min blogg vara. Den kommer innehålla allt möjligt. Förmodligen en del mindre bra inlägg men förhoppningsvis mest bra!

Med detta tänkte jag då köra igång och hoppas att det är några som vill läsa och kommer trivas med att hänga här.

Välkommen du som vill läsa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0