Jag kan inte sluta drömma

Jag kan bara inte sluta drömma om palmer, turkost och klart vatten, gassande sol, långa vita sandstränder, exotiska växter och frukter och ja ni vet allt det där.... Skulle så gärna vilja ta med mig familjen till något varmt ställe inte alltför långt bort. Skulle så gärna vilja göra det innan lillkillen kommer för sen känns det som att det inte kommer vara aktuellt att åka iväg på några år. Det ska ju vara lite njutning att åka iväg sådär och det blir nog lite sisådär med den saken om man har två riktigt små barn. Jo jag vet att familjen vad-de-nu-hette i "Familjen Annorlunda" drog iväg med alla sina 10 ungar men nej det är inget för mig. Dels är det ju grymma pengar och dels ska alla få ut lite av en resa och det tycker inte jag att riktigt små barn får. Inte föräldrarna heller ;-) Sen tror jag att de stora barnen skulle få stå tillbaka mycket för de små barnens behov och det är inte heller meningen.


SÅ, snälla ge mig en resa! Låt mig vinna på en lottjäkel, en resetävling på nätet....Ja vad som, bara snälla låt mig få ta med familjen på lite semester. PLEASE!







Kommentarer
petra

Det låter inte alls dumt det, sol och värme nu när det börjar bli ruggigt och kallt:)



Bloggandet går framåt ser jag :)kul.

2010-09-27 @ 13:45:28
URL: http://eldliljan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0