En trevlig eftermiddag

Här vaknade vi till regn imorse och jag var allt annat än utsövd då jag haft en värkande tand samt en tuttig son hela natten ;-)


Så idag fick bli en dag då vi besökte stan och lite affärer. Mamma och syster med sällskap fick följa med mig och lilleman :-) Han sov hela tiden och vaknade först när vi hade 1 km kvar hem och då var han katastrofalt hungrig kan jag meddela! Eftermiddagen blev trevlig, vi åt lunch tillsammans och så fyndade vi på Cubus. De hade 30% i sin butik på Ikano idag, på hela sortimentet. Så det blev lite kläder till alla barn, för de lite varmare dagarna.


Till mig själv blev det 2 linnen, en nagelfil :-) och en topp. Rena rama storshoppingen ;-) Det är ju så mycket enklare och roligare att handla till barnen.


Nu har jag betalat räkningar så slurp sa det på kontot och alla pengar försvann typ. Den här gången var jag dock övernoggrann med siffrorna. Förra månaden betalade jag ju nämligen 3000 kr till canal digital istället för 300 kr :-O I mitt jobb använder jag ju sifferdelen på tangentbordet HELA tiden så jag kan nog knappa i sömnen nästan men i det här fallet så slog det nog slint i hjärnan helt enkelt :-P


Nu kaffe och macka. Lägger sig fint runt midjan att äta såhär sent... :-S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0