Kalas

Så var det då dags för kalas och jag skrev i inbjudan som var via sms, lite skymt att vi firade min 35-årsdag och Julias 12-årsdag. Men det var lite tvetydigt och det var egentligen meningen för först och främst var det Julias kalas faktiskt! & så blev det vilket var viktigast :-) Jag blev ju dock uppvaktad också, fick fina blommor, Filippa K muggar som jag så gärna vill ha till min samling, en jättefin "ljusstake" med ljus om ser ut att vara i porslin men som är fullt eldningsbart. Ett smyckesskrin och ett fint ljusarrangemang. Blev så glad för allt fint! Bild kommer :-)

Smörgåstårtorna räckte trots att jag fick ordentligt kalla fötter ett tag :-S Tårtorna likaså :-)

Solen kom på besök idag så många av oss satt ute och det var verkligen toppen att sommaren gjorde ett litet återbesök just denna dag. Närmaste släkten samt en överraskning som var en av mina finaste vänner och hennes 3 barn så totalt var vi 17 vuxna, 8 barn och 3 bebisar :-)

En mycket fin dag känner jag med härligt umgänge:


Min moster Gunnel (ej farmor/mormor till tösen på bilden) och mina barns syssling Alicia


Oväntat att en bil lyckas samla de flesta av karlarna på et kalas :-D


Elliot o mormor


Brorsan och hans lilla Ewelyn


Lova och "stor"Alva


Fina Veronica (bästa vän) och hennes äldsta Clara


Barnens syssling Alva, Alicias storasyster


Fina morfar och fina Michelle (kusin Christians tjej)



Julia fick så mycket fina saker och en hel del pengar som hon säger sig ska spara, får väl se om shopoholicen kan bärga sig och låta pengarna va :-P Så snart hon kommer in i en affär så kliar det något enormt i hennes fingrar och spenderakostymen åker på i ett naffs.

Tack för idag allesammans! 



Kommentarer
Michelle

Tjusiga bilder :)

2011-08-19 @ 12:54:03
URL: http://michellebeit.blogg.se/
Nina

:-) Allra helst en viss tjej där bredvid en äldre farbror ;-)

2011-08-22 @ 23:49:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0