Jag har lyckats igen!

Det är inte första gången som jag bestämmer mat här hemma och så säger de stora barnen, men mamma det åt vi i skolan idag!

Jag menar hur stor chans är det!!!!!

Idag dessutom gör jag makaroner och falukorv som jag nästan aldrig gör då jag själv inte tycker det är alls gott men det är ju snabbt och lättlagat :-) & just idag hade då barnen ätit det i skolan.

Jag lagar i och för sig mat ca 360 dagar om året och det är väl kanske inte så ofta det sammanträffande sker men det händer lite då och då och jag är mest fascinerad av att det bara sker :-D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0