*GÄÄÄÄÄÄSP*

Att lillfisen ens fungerar som vanligt idag är för mig ett mysterium. Nu sover han visserligen men det var mer än vad han gjorde inatt... Han somnade 19 igår kväll och vaknade efter en halvtimme, jag nattade om och han sov en halvtimme och sen vaknade han. Trodde bara att han hade lite svårt att komma till ro ordentligt men han sov en halvtimme i stöten hela kvällen så strax efter 22 gav jag upp, tog med honom till vår säng och gick och la mig.

Det hjälpte föga för han fortsatte likadant fast han låg hos mig. Så jag har hoppat från sida till sida i sängen hela natten för att byta sida för mat, suttit upp med honom, smålekt lite när han legat vaken. Kl 7 tog han morgon och ville absolut inte vara kvar mer i sängen.

Han är jättetäppt i näsan på nätterna och jag fattar inte vad det beror på. Han är inte snorig, möjligen något lite täppt på dagen men inte alls så det stör. Nattetid är han märkbart störd av det, kan inte äta och inte suga på nappen för då får han knappt luft. Har gett honom närdroppar (avsvällande) till natten och de hjälper ett tag men långt ifrån hela natten och nu vill jag inte hålla på med det mer. Han har bara fått till natten och inte i 10 dagar riktigt men känns ändå inte bra att hålla på och ge. Ska prata med dom på barnmottagningen imorgon när vi ska dit med Lova. Känner ett sting av oro för att det ska vara en allergi, jag vill inte den svängen igen. Det är så synd om de små när kost ska bytas ut osv, visst nu är ju Elliot så liten så att han kanske inte skulle märka någon större skillnad men ändå...

Aja jag ska inte måla f*n på väggen utan vi får se hur det artar sig.

När korvas vaknar så ska vi åka ut till mamma en sväng, Adam och syrran är där med :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0