Studiedag

Igår hade skolor/förskolor studiedag så alla barnen var hemma här. Vi hade bestämt att vi skulle åka till Busfabriken på eftermiddagen, jag och de tre största. Fred slutade lite tidigare och sen var han hemma med lilleman när vi for iväg och busade loss. Ett ställe som ännu uppskattas av såväl en 12-åring som 2 1/2-åring. Annars är det inte lätt att hitta på aktiviteter som ska passa alla, simhallen funkar fint med.

För övrigt så hade Julia haft en toppen resa till Boda Borg med sin klass. Hon var så nöjd, glad och TRÖTT när hon kom hem i måndags :-)

Idag har jag varit trött sen jag gick upp imorse, skulle nog kunnat sova bort hela dagen om jag kunnat :-) Det vore rätt skönt att få göra det en dag, inte bara sova men få slappa och ta det lugnt och då även försöka lägga alla måsten åt sidan. Men jag behöver nog inte fundera mer på det för det kryllar inte av barnvakter till fyra barn så den dagen ligger nog långt borta :-P

Lite pic´s :-)


Kassen med pappersinsamling älskar en viss liten herre :-)




Nu ska jag ta kameran!!!!! :-P


Lova håller koll i fönstret efter storasyskonen när de kommer med skolbussen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0