Det nyttigare livet

Jahopp första dagen på det nyttiga och sunda livet. Nu gäller det att hänga kvar i det pepp som finns i kroppen :-)

Morgonpromenad varvat med löpning innan frukost. Men guuuuuud så jobbigt att springa. Gjorde samma runda igår men det var hundra ggr jobbigare idag.

Frukosten blev en bar. Det är ju nolltolerans nu i början som sagt. Enda sättet för mig att mota karaktärslösheten i dörren såhär första tiden.

När jag kom hem doftade det nybakta scones. Fred hade bakat till frukost :-O För första gången under vår tid tillsammans. Någon gång ska vara den första ;-) Han är inte känd för matlagning och bakning min älskling :-)

Vet inte om det var för att reta mig som inte fick ta del av dessa. Haha! Nä det var det faktiskt inte för han upptäckte att vi inte hade något bröd hemma alls.

Nu en dusch sen ska jag och kidsen iväg till min kusin och hans tjej en sväng och hälsa på söta vovvarna.

Önskar er alla en finfin Valborg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0