Åh herregud så illa det kan bli!

Jag är för tillfället ett strålande exempel på varför man inte ska greja med håret hemma själv utan gå till frisören! Syster la ner en hel del tid ikväll på att först färga och sen slinga mitt hår. Men alltså, vad hände med färgerna!?! Grundfärgen blev morot och slingorna alldeles för ljusa/gula. Resultat: (ursäkta) öststats luder! (Jag menar nu INTE att kvinnor från öststaterna är luder).


FÖRSKRÄCKLIGT fult! Hann inte mer än hem ikväll så åkte en toning i men det hjälpte föga. Syrran gejar med sånt här ofta så tyckte det var så synd om henne som jobbat och så blev det så misslyckat. Inte hennes fel, givetvis, utan vi gjorde en total missbedömning av färg eller så reagerade mitt hår helt annorlunda än det borde gjort.


Så det blir till att inhandla en ny färg imorgon och täcka över hela skiten.


Orkar inte ta någon bild nu, får se om jag kanske gör det imorgon. Om ni har tur ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0