Godmorgon vänner

Här har vi hållit igång sen halv sju så det är rena förmiddagen nu. Men halv sju klagar jag inte på. Julia och Wilmer är hos deras pappa och Fred jobbar. Så det är jag och småmonstrena hemma ;-)

De lever loppan i Lovas rum för tillfället. Elliot är lyckligare än lyckligast för han kan nu klättra upp i Lovas säng själv. Ner är det ju sämre med än så det ligger en madrass nedanför ifall han i ett obevakat ögonblick skulle försöka ta sig ner för egen maskin. Tilläggas bör att jag härifrån datorn har koll rakt in i Lovas rum och ser dom. För den som undrar.



Elliot slår idag ett slag för genus, haha. Själv älskar jag färger på pojkar och denna lila outfit fick han av min mamma i julklapp. Dessvärre är den på väg att bli för liten.



Lova kör som vanligt nästintill nakenfis, endast iklädd trosor tjoar hon runt. Det är en kamp att få på denna lilla dam kläder. Hon verkar aldrig frysa. Än så länge är det morgon, det är lördag och vi har inget planerat på fm så då får hon hållas.

I eftermiddag kommer mina syskon med barn hit och vi ska åka pulka allesammans.

Vad gör ni idag?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0